jan-farang2.reismee.nl

Krung Thep (bangkok)

Jullie zullen wel denken beste mensen zijn van de aardbodem verdwenen lol.

In Mae Sai werd ik 2 dagen ziek aan de vlugge en deed niks anders dan slapen op zich wel lekker trouwens, dat slapen dan he
Daarna zijn we door gegaan naar shen chan, spel het verkeerd maar ligt vlak voor chang kong ome piet.
Top locatie aan de mekong zijn we mooi een tijdje blijven hangen lekker relaxed een beetje bijkomen maar weer.
De gekste plaatsten zijn we geweest en binnenkort knal ik hier nog wel even een heel zooitje foto's neer, maar dit internet cafe waar ik nu zit is werkelijk bloedheet, en jan farang kan wel wat hebben qua hitte, dat zeg ik niet zo gauw

Bangkok tja wat moet ik er van zeggen? Enerverend, bruisend en de hel op aarde, denk dat dat de lading wel aardig dekt. Je houd er van en je haat het. Maar 1 ding is zeker je moet er niet al te lang zijn Vandaag een vlucht genomen vanaf Chiang Mai 14000 Bath ben je spek koper tegenwoordig, kleine maaltijd zit er bij in en je kan bijna languit in die stoelen liggen, had ik dat maar op de terug weg
"Vroeger" deden we dat nog met de nachttrein was je 14 uren onderweg, nu een goed uurtje en je stapt uit op het oude vliegveld ideaal, taxi voor 250 bath en hop hartje bangkok wat is het leven toch mooi.
De temperaturen zijn inmiddels gigantisch gestegen, 34 hier nu, heter dan de hel en wat een verschil met toen we 6 weken geleden aankwamen van der meulen toen was het nog lekker weer hier.

Afijn als ik terug ben knal ik die blog wel even vol er is hier een afschuwelijk wijf naast me gaan zitten en die stinkt erger dan een dood varken, dat hou ik niet vol met die pokke hitte....

Morgen avond vliegen.......

gegroet en tot laters folks

jan farang & vrouw

Reacties

Reacties

Paco

34 graden is zelfs voor mij te heet, 27 gradenis is mijn geliefde temperatuurtje, liefst het hel jaar door, maar zo werkt het helaas niet.
Weer hier is somber en koud maar dat zal geen verrassing zijn.
Ja van die stinkers heb ik ook vaak meegemaakt,je ruikt ze nog zels als ze 6 meter van je af staan.
Nou kerel DUB kijkt al reikhalsend naar je uit om al je verhalen aan te horen ha Ha!!
Hij maakt het goed, heeft telefoon niet opgenomen om dat hij vaak vervelende call centers aan de lijn krijgt.
Goede reis naar huis in de vgliegende koekentrommel,
maar ook ander airlines vliegen nu met die vervloekte airbus, als haringen in een ton! verschrikkelijk!!

jan farang

Brrr hou op man de vliegen hingen er omheen en een stank, ik werd er echt onpasselijk van. Of dat mens was al jaren dood en wist het zelf nog niet..... ik zag die Thai zelf ook schrikken :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!