jan-farang2.reismee.nl

Sabai sabai

zo inmiddels Mai Sai bereikt

High speed internet staat hier kuch,,,, je kan er een sigaar bij oproken, maar goed een wonder dat die zooi werkt en dat het kan allemaal.
Ben blij dat ik uit Chiang mai weg ben op sommige plekken adem je daar meer peut dat zuurstof, daar helpt het tectileren van je longen met een pakje shag niet meer tegen.

Bij aankomst eerst een klote kamer, overdag ging wel maar in de nacht veranderde die toko in een vrieskist, daarbij kwam dat Anja ziek werd.
Als een haas een beter hotel opgezocht koffers versleept en anja achterop een motor gezet, die kon niet meer lopen...
Overgeven, aan de vlugge en zo slap als een vaatdoekje dat kan snel gaan hier in de tropen....
Gister gelijk aan de ORS gezet (zakjes met minerale zouten) om uitdroging te voorkomen, en die zwarte jongens (Norrit) om het maag darmkanaal weer tot rust te brengen.
Hele dag heeft ze geslapen, het lichaam heeft dat nodig om weer aan te sterken...
Smiddags slappe thee,,,, beetje rijst, en goed maffen maar weer....
Vanmorgen toast en thee, en een eitje dat bleef er allemaal weer mooi in.
Je ziet de kleur weer op de kop komen dat komt wel weer goed, geen zorgen......

Morgen moeten we de grens over want het visum verloopt, bij terugkomst krijg je als het goed is weer 15 dagen, want anders zijn we mooi de lul.....
Doen ze erg moeilijk over die gele vrienden, als je zonder visum zit.
We zien het wel, desnoods pakken we wel een paar dagen een hotel aan de andere kant, is best gezellig daar in dat plekje.

Temperatuur loopt overdag hier op tot een 33 dagen en dan in de late uren van de nacht tot 12, je hebt een trui nodig na een uur of zeven.

verder is een een leuk plekje en uh piet ik spel dit verkeerd maar ze hebben de lekkerste kwai ti jou die ik ooit heb geproefd, verdomme wat lekker.
Vanmiddagw at rondneuzen morgen de grens over en dan zien we wel wee verder.....

sabai sabia ( relaxed)

Het ga jullie goed

"jan farang"

ps heb nieuwe foto's bijgezet, morgen volgen meer.

Reacties

Reacties

Paco

Mai Sai 12 graden!! dus als ik op pad zo gaan in de late uurtjes kom ik dus in een noordpoolklimaat terecht. in mijn flatje heb ik het altijd 27 graden, Mai Sai daar moet ik dus niet zijn.

Als je 2 dagen de grens overgaat krijg nu met de nieuwe regels 30 dagen erbij (was 15) maar in TH is niks zeker. en kan het elke dag weer veranderen. dat soort zaken hoor je te checken voor je op reis gaat, zodat je niet voor ongename verrassingen komt te staan.

dus met een beetje geluk 30 dagen erbi (eenmalig)
Dus maar weer BM-air bellen Ha Ha !
Oh ja kijk uit voor midden ooronsteking dat komt vaak voor in Mai Sai :)

Gerard

Nog altijd warmer dan hier met hagel sneeuw en wind
Dus klap maar in de handjes daar
Goed dat Anja weer aan de beterende hand is
Wat zijn de plannen voor de volgende dagen ?

tiny

Wat jammer, ik hoop dat Anja snel weer fris en fruitig is. Ze was al niet zo heel fit toen jullie weg gingen. Beterschap! Snel maar weer een beetje richting de zon en warmte. Winterse kou kom je hier straks wel weer tegen.

Marten

Beterschap Anja. Hoop dat jullie er nog een leuke maand aan kunnen koppelen. Ik mis Thailand nu al weer. Hier alleen maar regen, hagel, harde wind en af en toe viese sneeuw. Ook groeten van Nang en Tony. Heb je de foto's al ontvangen?

jan farang

Nog steeds 15 dagen piet maar komt goed uit de 12 de keren we terug dan is het mooi geweest....

Nou dat weer in het noorden is gewoon snikheet na een uu of 5 loopt dat wat terug en pas heel laat in de nacht gaat het echt omlaag om zodra de zon opkomt weer als een speer omhoog te gaan.... is wel lekker vind ik

anja is weer ok ze zat op me te razen en zei dat ik een chagerijnige klootzak was,,, vanmorgen vrat ze een halve koe op dus geen zorgen :)

visum is weer klaar.....

Neem mooi weer mee als we terug komen.....

jan farang

ohw thanks nog van der meuleun 1:) ik geef het door , foto's geen idee moet ik nog naar zien had wat ruzie met dat postvak hier komt daar wel....thanks

j.dol2@upcmail.nl

alles goed? avonturiers !Heb je al een clipjes voor out in the far east ben benieuwd ...Hans

jan farang

hahha och we zaten in de gekste plaatsen,,, is allemaal prima bevallen jongens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!