jan-farang2.reismee.nl

Lang leve de lol

Zo is ook weer opgelost, we hadden helemaal geen zin om terug te gaan naar dat koude kikkerland daar. Dus jullie hoeven ons nog niet te verwachten.
Net met BMair gebeld en de vlucht kosteloos kunnen verplaatsen naar midden februari, vaarwel winter, geen zin in die koude rommel daar....

IK HAAT SNEEUW!!!!!

De temperatuur loopt hier inmiddels wel aardig op moet ik zeggen maar in het hoge noorden koelt het in de avond af naar een behaagelijke 20/25 graden wat het leven weer een stuk aangenamer maakt.
Chiang mai waren we even wat voor de handel en al die tempeltjes komen me ook wel de strot uit, dus word het tijd dat we weer gaan verkassen, naar de gouden driehoek, een mooi gebied bij de Mekong...
Leuk dan zien we die ouwe ook weer grappig figuur, eigenaar van een hotelletje waar we vaak zijn geweest, we drinken er maar even eentje op.... Hopelijk op zijn kosten, maar dat zal wel niet :)

Spullen opgeslagen in chiang mai, dus we reizen weer lekker licht pikken we dat later op de terug weg wel weer op... ideaal...
Damn nog een dikke 2,5 week vakantie,,, das niet verkeerd.....

Kort stukje dit keer jongens, maar moeten nog een bus boeken, en ik ga hier nog even lukraak wat foto's op de blog klappen

Groeten

"jan farang" en de vrouw natuurlijk :)

Reacties

Reacties

Tiny

Kijk, dat doen jullie goed, lekker blijven daar zolang het kan. Jammer dat de waarde van de euro per dag zakt, maar dat moet jullie vakantiepret niet drukken. Op naar die Gouden Driehoek.

jan farang

Hey Tiny,

Inmiddels bereikt,,, toppie !

Niet zo zeuren!!!!

Bij een reisblog stel ik me heel wat anders voor dan hetgeen ik nu allemaal aan leesvoer onder ogen krijg.Wat een gezeur over de euro en het weer hier.Jan wenst bijna iedere Thai dood, behalve een vriendelijke chauffeur en de koning van Siam. Als het je uitkomt ben je ineens koningsgezind zeker. En wat 1 sneeuwvlokje in dit 'kikkerlandje' al niet teweegbrengt.Het is echt verschrikkelijk! En dan ook nog die ellende met die iPOD en dat datakabeltje!
Nou ik wens jullie beterschap en geniet van de natuur en de mensen en probeer die zogenaamde sores eens naar de achtergrond te drukken. Ontspan jezelf, daar is een vakantie voor! En als het bij thuiskomst te koud voor je is dan ga je maar naar grillroom Paco!!!!
Veel 'plezier' nog samen!

Jan Dub

Niet zo zeuren!!!!

Gerard

Ik ben ook geen liefhebber van tempeltjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!