jan-farang2.reismee.nl

thaton de volgende op de kalender

We zijn er nog niet maar daar gaan we morgen heen dus....

Mae sai leuk plekje voor een paar dagen maar daarna moet je weer wegwezen zoals met de meeste plekken in deze landen. Paar dagen hier paar dagen daar, beetje reizen, hier wat zien, daar wat doen dan blijft het leuk.
wat is zo'n ipodje geniaal zeg, ik weet dat er in zo'n ding geen gps chip zit, maar keek op de filmrol en alles staat keurig op naam en plaats met datum, zelfs plekken waar we gewoon doorheen reden en ik een foto nam heeft dat ding uitgevlooid wat een slim ding.....
Ik kan maar 1 manier bedenken hoe hij dat doet, want wifi kan het niet zijn op die plekken....
Hij doet het gewoon via bluetooth, ziet bij de telefoons om me heen en ziet war die staan, en die info weet hij kennelijk te gebruiken, dan doet hioj een peiling bij een paar van die dingen, en zegt mooi dan bij jij daar ook nu lange :)
Geniaal verdomme

Tongue Out

De vrouw is alweer bij de les, vrat vanmorgen een halve koe op, die gasten in dat hotel werden er bang van..... loopt weer als een kieviet, maar toch nog maar even een paar dagen aan de norrit blijven om die darmen wat rust te geven en uit de buurt van de pepertjes. Zekerheid voor alles even een paar dagen mai Phet ( niet scherp)

Snel even Birma in geweest net,,, altijd een heksenketel wat spullen gekocht en als een haas er weer uit,,, visum is voor elkaar.....
Nog even naar die tempel op de berg geweest gister 380 treden, nou dat was wat voor Ome piet en Jan Dub geweest denk ik, we hadden ze alleen de berg op gekregen als daar boven 4 kisten chang in de koelkast hadden gestaan denk ik :) ( Met voor ome piet nog een thaise schone erbij wuivend met een groot palmblad voor wat koelte voor de beste man)

Anayway's morgen reizen we weer verder bij de g4rens langs, blijven daar een paar dagen, later weer naar changmai,,,, vandaaraf een vliegtuig richting kust voor nog wat dagen strand,,, we zien het wel

groet en geniet van het mooie weer daar ,,, wij denken vaak aan jullie hier *kuch*

Innocent

Jan farnang enne de vrouw natuurlijk

Reacties

Reacties

Paco

Visum is voor elkaar.....Nog steeds 15 dagen....

Er is werkelijk geen touw meer aan vast te knopen met de nieuwe regels. veel mensen zien door het bos de bomen niet meer blijkt uit vele reacties op Thai Visa en TB.
Vragen bij de ambassade hoe het nu werkt levert ook niks op wand die weten het niet. Thaiser als dit kan het niet.

Maargoed alles is weer goed gekomen als je de 12de thuiskomt is het vast mooi weer in Nederland (:

Goed te horen dat Anja weer snel is opgeknapt.

God kerel waar haal jij die energie vandaan om 380 treden omhoog te gaan in die hitte overdag.
Ook met 4 kratten Chang en een harem aan aan schoons moet ik er nog niet aan denken.
Warmte is uiteraard wel zeer goed voor als je neurologische problemen hebt
Ik vrees echter dat de kouw en ijzel en snijdende wind je snel weer ziek maken in het depressieve Nederland, dus nu maar even goed de acu opladen zolang het kan.

j.dol2@upcmail.nl

fijn dat Anja beter is Nou moet Jan nog ziek worden voor een zeker evenwicht{Ha Ha}
Gaat wel lekker zo met jullie geniet rustig verder...Hans

Gerard

al dagen niks gehoord,vast in de jungle ?

Tiny

Anja heeft vanmorgen gebeld, ze zitten ergens aan de Mekong. Ze hebben de Gouden Driehoek bezocht en ze vonden het daar prachtig. De internet café,s zijn schaars en of dicht. Maar het gaat hun helemaal goed, ze vermaken zich prima. Ergens rond de 12de moeten ze weer terug, of zijn ze terug, dat weet ik niet precies.

Paco

Waar zijn Jan en Anja? verdwaald in de jungle blijkbaar.
Tja dat heb met een Ipod zonder GPS, Ha Ha !!!

Paco

GOUDEN DRIEHOEK DUS. heerlijk om ergens te zijn zonder internet en mensen die aan hun mobiele telefoon zijn vastgeplakt.
Geniet er nog maar even van jongens het is hier koud met sneeuw.

Jan Dub

Volgens mij zitten ze in de Bermuda-driehoek! Ze zijn al een tijdje buiten beeld! Schijnt daar vaker te gebeuren.

paco

Ja DUB Bermuda Triangle, dat moet het zijn.
Ik begin nu ook te geloven dat ze van de aardbodem verdwenen zijn, ha Ha !
3 dimensionaal opgezogen in het niets.
Maargoed ik neem de NAS wel over :)

Gerard

Ze zijn een nieuw leven begonnen,wat vruchten plukken in de jungle,visje vangen,geen gezeur meer aan hun kop

Paco

Ik vrees dat Jan het met bosvruchten en een zelfgevangen visje niet redt.

Bakken vol sliertjes soep en gebakken lekkernijen vind je niet in de jungle.
Ik schat dat jan nu 110 kilo is. ha ha !!

Paco

Ik vrees dat Jan het met bosvruchten en een zelfgevangen visje niet redt.

Bakken vol sliertjes soep en gebakken lekkernijen vind je niet in de jungle.
Ik schat dat jan nu 110 kilo is. ha ha !!

Paco

Ik vrees dat Jan het met bosvruchten en een zelfgevangen visje niet redt.

Bakken vol sliertjes soep en gebakken lekkernijen vind je niet in de jungle.
Ik schat dat jan nu 110 kilo is. ha ha !!

Paco

Ik vrees dat Jan het met bosvruchten en een zelfgevangen visje niet redt.

Bakken vol sliertjes soep en gebakken lekkernijen vind je niet in de jungle.
Ik schat dat jan nu 110 kilo is. ha ha !!

Paco

Ik vrees dat Jan het met bosvruchten en een zelfgevangen visje niet redt.

Bakken vol sliertjes soep en gebakken lekkernijen vind je niet in de jungle.
Ik schat dat jan nu 110 kilo is. ha ha !!

Paco

Nou de blog hapert ook al 5x bericht verstuurd met foutmelding die onterecht is.

jan farang

Geen nood jongens we leven nog maar idd internet cafe's wprdde schaars,,, volgende keer ok maar aan de tablet hahaha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!