jan-farang2.reismee.nl

mae sariang

Of zoiets.... wat maakt het uit ik ben die naam allang weer kwijt....
Nou waar we nu weer zijn beland,,, klein plaatsje tussem Chang Mai En mae Ho Song in, het toeristme staat hier nog wat in de kinderschoenen.
wat kun je hier doen?

Nou niks hahaha helemaal niks,,,,!!!!
Je kan er een fiets huren of een motorbike maar dan heb je het wel gehad,,,
Fietsen wie heeft daar zin in ik niet het is snikheet geworden inmiddels, en zo'n motor nou het zal wel goed gaan maar das ook wel meer dan 30 jaar geleden voor me.
Het punt is trek je remmen even aan op het verkeerde moment, wat gravel onder de wielen, of een kuil die je over de kop ziet en je ligt gelijk op je muil.
En dan kun je ook nog platgewalst worden door die vrachtwagens daar voel ik niks voor dat soort grappen.
Vroeger op Ko Pagnan bijvoorbeeld vielen er vele van die stoere knapen op hun bek 15 per dag.
Helm??? Welnee, wat moet je er mee, lekker in de korte broek.....
Nou ik heb ze wel zien lopen daar, uitlaat even op de poot gehad voor een prachtige tatoage of nog erger, gezellig.

Laden vanaf die ipod zo voor elkaar?


Nou niet hier hoor, je word er gek van, de map openen op dit ding duurt een half uur
Ik had een paar foto's in de map favorieten gezet ik dacht met een beetje geluk zie ik die mappen wel, maar ding opent de hele map die wel 7 gig is of zo, tegen de tijd dat hij daarmee klaar is, is die koning alang overleden en heb ik een baard tot op de grond....
Ik wil er dus wel foto's op knallen, maar als moet zoeken, dat duurt laaaaaaaaaaaaang zucht....

Wat wel maf was ik kreeg een update van die nas op de slotmakerstr hahaha grappig... die app heeft weer meer mogelijkheden,,, kon hier in thailand met een bloedgang door al mijn foto's heen daar.....
Bij de volgende keer laat ik gewoon die blog vanaf mijn nas draaien en pomp ze gelijk daarheen in de nacht als ik slaap vanaf die ipod.... Dan hoef ik alleen aan de nas te vertellen waar ze staan en dan heb ik ze gelijk op die blog staan... beters....

Beetje niks doen word het dus vandaag en morgen, och dat is ook niet verkeerd...
Die jungle hebben we prachtige herinneringen aan, echt geweldig ......

Later maar weer verder......

greetzzzz

jan farang

Reacties

Reacties

jan farang

Ome piet komt er maar in :)

Paco K**

OK maar wel zonder censuur graag :)
beste jonge koop nu een 12 inch Tabletje met simkaart 2500 baht.
Internet kost maar 9 baht per dag.
Wat een gedoe met dure ipods die een 7 gig betand niet kunnen openen.
overigens de ouderwetse manier fototo toestel en internet PC werkte toch ook prima in het verleden.
Techniek kan leuk zijn maar het werk vaak niet als je alle in en outs niet onder de knie hebt.

gerard

geen glasvezel daar hoor ik wel...

Paco k@@

Van tempels heb ik (gelukkig) weinig verstand maar....

1 euro vandaag is 36.30 Ome Jan
en het einde is nog niet in zicht, laagste koers ooit, dus geniet er nog maar even van zolang het kan,
Volgende keer maar backpacken en tentje meenemen.

Paco k@@

Geef Jan en Anja extra fotoruimte kado!

ik ben inmiddels met een sponsor actie bezig Jan, want al die mooi beelden die ons door band breedte beperking onthouden worden (7gig) is ook jammer.ha Ha !!

jan farang

Nou idd piet hij keldert behoorlijk het leuke is er wel af hier.

Handelaren worden al huiverig chash euries aan te nemen.
Elke dag worden er miljarden in de euro gepompt om hem overeind te houden.

voorspelling van analysten van de ban
gkokpost is dat de euro zal vallen Piet.

jan farang

Ohw dat laden komt gewoon door die langzame pctjes hier die ipod bevalt me best, kan niet anders zeggen.
vind de camera ook erg goed....

1 kopen heeft voor mij geen zin want geloof dat anja er daar eentje neemt/krijgt.....zelf loop ik toch niet met zo'n ding op zak en is die ipod net wat ik zocht

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!