jan-farang2.reismee.nl

top dagje mae ho song

Zo gister een fourwheel kar gehuurd wel nodig ook trouwens.... dat had Anja mooi geregeld en nog voor een mooi prijsje ook 1700 bath en spek koper...
11 uren lang met dat ding de jungle in,,, nou dan praat je wel ergens over hier... ongeloofelijk.
Jan farnang dacht dat hij al een hoop had gezien maar dit sloeg alles...

Ik ben geen gelovig mens of zo ik geloof gewoon in de natuur, en die natuur die heb je hier, er komt geen eind aan, gergen en jungle en nog eens jungle waanzinnig wat een oerwoud echt prachtig.
Top chauffeur van de Chan (stam) mag je ook wel hebben hier, leuk figuur, beetje handen en voetenwerk hier en daar omdat hij amper Engels kan en ik maar wat woorden Thais, mar kwam helemaal goed. (Sanuk) plezier, en dat was het.
Bij de Karen op bezoek geweest, bij de meeste beter bekend als de long neck, erg grappige gasten, maar ik viel daar meer op dan zij met die lange pooten van me...
Heb ze maar verteld dat ik van een stam was uit mijn land, de long legs haha

Innocent

foto's en zooi volgen later wel , kan wel bij de kaart van die ipod komen , maar helaas laat hij ze niet zien, wel dat ze er zijn maar krijg geen thumbnails omdat er geen fotoprogje op staat..

Heb nog geprobeerd stiekem ff irfanvieuw er op te klappen maar ze waren voor het eerst zo slim om de rechten te beperken hahaha.... klote.

Dat moet dan later maar, morgen gaan we toch weer verder richting Mae Sai, leuk plekje op de hoek van thailand en laos, U weet wel de beruchte driehoek

Afijn groeten aan iedereen, reacties welkom, maar we hoouden het wel leuk, iedereen voor zich en god voor ons alleen maar wel graag wat rekening houdend met elkaar....

Jan farang.

Reacties

Reacties

Tiny

Ja sorry Jan, ik zal me gedragen hoor. En alleen maar nette dingen op je blog zetten.
Ik vind het leuk dat jullie nu weer hebben kunnen genieten zonder een overschot aan toeristen. Lijkt mij ook wel mooi zo'n tocht door jungle. Voor het Nederlandse weer hoeven jullie niet al naar een maand terug te komen hoor. Het is hier op het moment prachtig, maar een stuk kouder. Dus als je langer kan blijven, altijd doen! Groeten van hier

jan farang

was ook nietnaar jou bedoeld Tiny...
Ach Piet is ook ok, maar ik gebruik dit ding alleen ff om te laen weten hoe het gaat en zo, dan hoef ik niet iederee te mailen....

Verder lang leve de lol :)

gerard

Zelf ook interesse in een long neck?
zoals hierboven gemeld,koud hier maar redelijk zonnig,
Kerstboom ook alopgeruimd

jan farang

brrrr kerstboom lol :)
Snikheet hier, maar wel weer mooi al is de luchtverontreiniging in Chang Mai niet normaal meer,,, het is dat we hier moeten zijn voor wat zaken....

Doe de groeten daar Dijk....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!