jan-farang2.reismee.nl

Mae ho song hoogste provincie van thailand

Zo daar waren we weer, je zal wel denken wat schrijft die beste man veel, maar internet cafeetjes zijn steeds moeilijker te vinden hier, iedereen loopt met een tablet vandaag de dag lang leve wifi.
Moet zeggen de dekking is goed heb veel aan die ipod en apps te gek, maar ga echt niet op dat dingetje aan die blog werken dan ben ik een jaar bezig, verder is dat ding echt ideaal....

Inmiddels een minivan geregeld van Chiang Mai naar Mae Ho Song

We zijn hier wel eerder geweest. Mae Ho song is de meest afgelegen provincie van Thailand Noord westen van thailand, meerdere plaatsen hebben we in het verleden hier al bezocht, maar dit plekje is echt gegantisch mooi.
Vriendelijke mensen nog niet echt gewend aan de toerist gelukkig en voor ons heeft het dus veel te bieden, hier kom je lekker tot rust.
Sabai sabai Piet ....

Cool

We blijven hier nog maar even, en dan zien we wel weer verder, weet ook nog niet wat we doen, of we het bij een maandje houden of dat we de boel wat gaan verlengen we zien het wel, denk wat we gewoon na een maand maar weer naar dat kikkerland gaan, maar je weet maar nooit.

Prachtige luchten hier nog nooit zo gezien, heb er foto's van maar vond dit internet cafe net met de vrouw dus datakabeltje weer niet bij me.
Morgenvroeg vul ik dat wel even met wat foto's aan komt helemaal goed.

Gister nog gelachen in die minivan er was een kleine dwerg die het draadje wat kwijt was volgens mij...
Ga weg met die peuk ik wil geen kanker zei ze terwijl ik gewoon buiten stond in het engels.
Nou zei ik that's your ypur problem not mine, go away little dwarf :)
Knettergek later in de bus moest ze kotsen naar dat dorp is een rit van zeven uur, en slinger de slinger haha karma lol
Toen ze er eindelijk uitmoest midden in de bush naar 1 of ander meditatiecentrum in the middel of no where liep dat kreng de verkeerde kant uit zo de bush in.....
haha nou das allemaal jungle die vind dat pad vast niet meer terug de jungle regeld dat probleem wel en de trol kan niet meer een ander ongelukkig maken...


Karma zo zie je maar hahaha.....

anyway's tot morgen folks neem ik datakabel ook ff mee....

greetzzzzz

jan farang

Ps dijkstra mochten er muizen zijn in de keukenkastjes staat vergif ff op 2 schaaltjes in keuken en kamer zetten,,,, gaan ze gelijk dood...
als er een plaag is bij postumus op de voorstreek ff wat muizenvallen halen ,,,, blokkie kaas erop en knal... :)
komt heel zelden voor als het lang heeft geregend, maar als het erg is direct aanpakken die krengen, waar er 1 zit zitten er meer en stel je voor dat dat ding door mijn internetkabel heen vreet hahahaha :)

Reacties

Reacties

jan farang

tja dat vind ik ook allemaal een beetje ver gaan Piet, alles goed en wel, weet dat het goed bedoeld is allemaal, maar we houden het hier wel leuk kerel.....

jan farang

goed bedoeld allemaal, maar heb ff opgeschoond....

Paco Kut

Prima allemaal. ik laat mij niet censureren, bovendien is zjj begonnen terwijl ik helemaal geen kwade bedoelingen had.

je hebt mijn suggestie over het kopen van een tablet ook gelijk maar even weg gesencureerd.
sencuur op TB was me al bekend maar dit slaat alles , ik wens je het beste, ik kom niet meer terug op je blog.
Oh ja als Henk zijn sex avonturen in de bus naar Marrokko plaats is dat geen probleem.

Nog veel plezier gewenst.

jan farang

lol dat weet ik nopg als de dag van gister piet :)
Daar gaat het ook helemaal niet om....
Als er gewoon even een comminucatie storing is, dan heeft het weinig zin om daar steeds op in te gaan , hoe goed bedoeldhet moge zijn....

No hard feelings, dan zie ik je wel weerin Nederland take care mate....

gerard

haha nee geen muizen in huis maar in de weilanden van Friesland

jan farang

dan maar wat katten uitzetten....:)
Dacht ff bij mij thuis heb ze wel eens sinds ik geen kat meer heb....
Afijn dan zet ik wat wat vallen en klap :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!