jan-farang2.reismee.nl

van lampang naar Chaing Mai

zo daar was jan farang dan eindelijk hahaha.
Iedereen donderde alweer in slaap natuurlijk daar in dat koude bekrompen kikkerland
We hadden het wel naar onze zin in Mea sot een leuk boerengehucht, erg vriendelijke bevolking, hebben ons daar prima vermaakt.
Beetje fietsen de omgeving wat bekenen een dagje een taxi gehuurd voor een redelijk bedrag, helemaal niet raar, thailand zoals ik het graag zie. Niet al die klote bierzuipende varkens zoals hier in Chiang Mai

Chiang Mai is alweer aardig aan het veranderen gaat hard Pattaya achterna, het is totaal mijn ding niet.....
De loosers van de maatschappij zie je dan om een uur of tien weer verschijnen met bloed doorlopen ogen en hop gelijk aan het bier met een thaise hoer op schoot ( hi baby I love you)
Maar goed ieder zijn ding natuurlijk, maakt mij verder niet uit, al knallen ze uit elkaar.
We zijn hier om wat inkopen te doen en daar is die stad natuurlijk uitstekend geschikt voor, mooie handel allemaal dicht bij elkaar en met wat gehandel kan ik de vraagprijs wel redelijk drukken.
Vooral bij de Mong die vragen maar wat... ben je zo gek op dat te betalen dan is dat mooi mee genomen....
Wat kost dat? 450 bath, we kopen die dingen normaal voor 100 bath, Maar goed flink wat aantallen kopen en we halen die prijs wel weer kan 30 kg per persoon meenemen, pplus handbagage dus das wel genoeg, het zal niet nodig zijn dit keer paketten te maken.

Brrrr inmiddels is er hier weer een achterlijke farang naast me gaan zitten, piet weet wel welk soort ik bedoel... komt binnen met thaise broek aan diepe waai ( kennelijk een heilig internet cafe) verheerlijkte blik in de ogen (kennelijk heilige pc) knoetje in het haar, ik HAAT um nu al :)
Zou die thai een scheet laten dan snoof hij hem vermoedelijk nog op ook (heilige scheet hahaha )

Verdomme piet wat is er met dit land aan de hand?
Zit ik buiten steek een peuk aan, nou dat mag dus meestal ook niet meer....
Peukje op de nachtmarkt???? Nou vergeet het maar boete 2000 bath.....
Zit je godverdomme in de buitenlucht, wat een gezeik,,,, volgens jaar china maar eens uitproberen daar roken ze als schoorstenen :)
Tis ook wel achterlijk dat verkeer is het meest vervuilende verkeer te wereld de blauwe walm gaat alle kanten uit en de benzine smaak heb je hier dan ook de hele dag in je bek, maar een peukje o jee..... Ik vind die thai best leuk, maar af en toe wil ik er ook wel graag eentje zijn strot dichtknijpen tot er geen lucht meer uitkomt :)

zo ff nieuw mappie geopend op de blog naam 2015, paar foto's ingekieperd, vaia ipod, Eindelijk voor elkaar hij staat gewoon onder mijn computer, dat had ik dus ff niet door....

De groeten maar weer ook aan heer van der meulen en nang en die kleine snotaap vanzelf, was erg gezellig en apart om daar met jullie in Krung thep rond te lopen.

greeetzzzzzz

Jan farang

Reacties

Reacties

Paco Bell

Blij te horen dat alles goed met jullie gaat, ik begon me al zorgen te maken, ook DUB was het al opgevallen dat jij van het digitale pad verdwenen was, dat is niet jouw stijl, normaal zit jij met superlijm aan jouw PC verankerd.
Maargoed kerel prima dat jij en Anja aan het relaxen zijn, dat haddden jullie ook wel verdient na een stressvolle tijd.
tja nergens meer een peukje op kunnen steken dat heb ik je 2 jaar geleden al verteld, ze zijn in de ban (obsessive) van een gezonde leefomgeving. dat er dan allemaal bussen en auto's dike walmen rook uit stoten maakt niets uit.
Alles is zo hypocriet als het maar kan, ik ben de Thai inmiddels gaan haten, en als ik dat zeg dan moet er wel behoorlijk wat aan de hand zijn, ik heb voorbeelden genoeg, tot zelfs bedreigingen aan toe wegen het (tijdelijk) achterlaten van een half leeg flesje bier. Brrrr wat een volk.

Jammer dat de euro zo kloten is nu, of merk jij dat niet?

Ok jonge ga maar even wat van die beschonken loosers op het rechte pad helpen, die willen vast wel een mooie tempel zien ... Ha Ha !

Hoelang blijf je nu?

gerard

Mag je nergens meer roken of alleen niet in de toeristenoorden,als je terugkomt is Friesland een prairie(muizen!) Huis is alles goed,maar ik heb je beloofd dat ik niets zou zeggen als het anders was.Grapje

Paco bell

Misschien even of topic.
Hier en daar kan je nog wel een peukje opsteken, maar zoals overall in de wereld is men de vrijheid aan het beknoppen, en dit is nog maar het begin.
In America heb al je steden waar je thuis niet meer mag roken, en Finland wil een national rookverbod.
Houd in dat als je thuis een sigaretje rookt ze met drones je in de gaten houden. Resultaat een 10 man arrestatieteam met maskers op die je geboeid met een zak over de kop afvoeren. Is dit een grapje? nee hoor staat er allemaal aan te komen.
In de handleiding van de nieuwe Samsung smart TV staat o.a. dat wat je in de huiskamer zegt kan worden opgenomen en worden doorgestuurd naar 3de patijen.
welkom in de nieuwe wereld, en laat vooral een 'slimme' spionnen electriciteits meter in je woning plaatsen, dan komt alles wel goed.

Paco bell

De baht word duur betaald Jan , vandaag 1 euro is 38 baht, een waar dieptepunt, doe daar nog even de 10 % prijstijging bij van Thailand elk jaar. en 20% van je budget is in rook opgegaan, kijk maar uit voor een 2000 baht boete :)

Lang leve onze geweldige euro.
het word tijd dat we er uit stappen, en de bank mafia achter de tralies zetten.

jan farang

eerst maar ff die muizen :)
Ik begrijp dat ik muizen thuis heb dijkstra????

heb ik wel eens af en toe idd
in de keuken
kastjes vind je van die zakjes soort rooie korrels zet daar dan ff in de maken en in de keuken 2 van neer op een schoteltje of zo.... 2 happen en ze ploffen uit elkaar..... :)

neem aan dat verder alles wel goed is met de toko?

jan farang

ja de bath is idd klote piet tegen de 38 aan... word er niet beter op maar het zij zo...
waar wij zitten is het trouwens erg goedkoop moet ik zeggen, mooie kamers voor 500 bath, bier spotgoedkoop

in chiang mai top kamer op een zeer goede stek die lui kon ik al ff gebeld en vast gezet 600 bath prachtkamer en 2 westerse ontbijten erbij geen geld....

Maar idd zit je in pattaya en zo daar ga je het wel merken.. hier valt het wel wat mee....

brrr sommige van die gasten haat ik ook had ruzie met zo'n oranje klootzak heb mooi gezegd dat ie op moest zouten,,,, hahaha ik trek me er toch niet een ruk van aan :)

Pzco Bell

Ruzie met een dwerg, ruzie met een oranje klootzak.
Goedzo Jantje zo kennen we je weer, geef ze er maar van langs.
Khun Nagelhoed laat niet met zich sollen.

jan farang

och er zitten hele leuke bij prima gasten, maar er zitten erbij die kan ik wel schieten...\
Ik heb ze al van alles onder dat oranje ding zien weghalen
Telefoons, laptops zak kots.
Of in de eerste klas met de trein en de duurste restauranten.....
In kuala lumpur bedelen voor geld...

Vreemd als je al het aardse hebt afgezworen....\

Daarom zeg ik je hebt hele goede en slechte....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!