jan-farang2.reismee.nl

Aangekomen in Mae Sot......

Zo na een afschuwelijke vliegreis eindelijk aangekomen in Bangkok.... damn wat een godsgruwelijke vliegreis... Kindergejank ( jammer dat dat ding niet een bommenluik had, dan had ik die krengen gelijk een enkeltje moeder aarde gegeven) kwamen we aan in Krung thep (bangkok)

Bij het hotel kwamen we aan en wie ging daar net eten met zijn dikke pens???? Ja hoor Van der Meulen 1, met een prachtige leuke vrouw onze vriendin Nang en zoon Tony, het verschil was groot hahaha

Innocent

Top dat ik daar verdomme nog eens mee in Bangkok zou staan dat had ik 30 jaar geleden nooit kunnen dromen. super mate, helemaal te gek.....
Bij deze wil ik jullie dan ook even bedanken voor de te gekke dagen, dat was echt geweldig, beetje te gek, maar door ons beider zeer gewaardeerd...
Uit eten (Mukhatha) thaise BBQ vaak gedaan daar, maar nog nooit zo gelachen als nu,,, schalen met eten aangerukt,,, man man wat hebben we daar lekker zitten kanen
De jetleg nog vet in de kop, maar wat een verdomd leuke avond was dat, het zal nog lang in onze herinnering blijven...
De dag erop nog naar Wat Arun geweest ook een leuke middag., maar omdat het weekend was enorm druk
Een geweldige avond nog, zelfs dat ettertje van een Tony word wel een toffe knaap daar geloof ik wel in... meerdere keren erg om die snotaap moeten lachen.....

Gister met een propellor vliegtuigje naar Mae sot, een kleine 500 km verder op, best wel even een eng vluchtje. jan farang is niet zo'n held in die vliegende dwangbuizen......
Ergens in de probicie Tak ligt da tegen de grens met Birma aan, wat leuke kroegjes, eettentjes, op zich is er niet zo veel te doen, sabai sabai, zal ik maar zeggen. Maar de sfeer is gemoedelijk, leuke vriendelijke mensen, we hebben het er erg naar onze zin...kortom we blijven hier nog een dag of 2/3 voor we weer verder gaan.....

Voor morgen maar een auto gehuurd, met chauffeur, Jan Farang gaat hier zelf niet rijden want er zitten wegen bij als je daar een fout maakt ga je regelrecht naar de hel (enkeltje), ik zal er later ongetwijfeld terrecht komen, maar op dit moment heb ik daar nog niet echt veel zin in.

Ik ben helaas mijn datakabeltje vergeten, dus foto's hou je nog te goed....
Het is verdomde heet nu, jan farang gaat een biertje halen met de vrouw

Greetzzzzzzz

Reacties

Reacties

Tiny

Ha Jan en Anja,

Ik ken de hele heer van der Meulen niet, maar ik vrees toch dat jij na de vakantie ook aardig op hem gaat lijken. De zoon van Nang moet echt wel een heel leuk joch zijn, want dat zeg jij niet zo snel. Als doorgewinterde "kinderhater" is Thailand toch niet het juiste oord voor jou denk is zo, naar mijn idee krioelt het daar van die kleine smurfjes. Anja compenseert al die kinderhaat wel weer, omdat zij ze over het algemeen juist wel lief vind.
Nou geniet van alles, beleef maar lekker veel avontuur, dan hebben wij ook nog iets leuks te lezen.

Paco Bell

afschuwelijke vliegreis, blerrende kleine monsters, Als expert zijnde moet je dan ook oordoppen bij je hebben.
Zat je toevallig ook nog aan de raamkant, dan ben je helemaal de sigaar, mediabox neemt helft van voeten ruimte in beslag.
Datakabel vergeten????? Tjonge jonge ... komt dit nog wel goed met jouw? even nieuw kabeltje kopen. max 100 baht.
Dus binnekort is het niet meer lange Jan maar Dikke lange Jan. vreten, vreten,vreten!
Ben je al even naar the thai massage geweest 200 baht 1 uur, of doen experts dat niet? voetmassage kan ook 150 baht.

OK ouwe vreetmachine groeten Paco

Paco Bell

Het gaat hard bergafwaards met de euro!!! 38.....nogwat baht
Ik zou maar wat matigen met al de wilde braspartijen :)

Marten van der Meulen

Jan, het waren 2 leuke dagen. We hebben veel gelachen en erg lekker gegeten. Die laatste tent was ook geweldig. De foto's heb ik je al toegestuurd.

Groeten,

Marten, Nang en Tony

Gerard

Genoeg gebrast,nou moet er serieus gereisd worden!

Paco Bell

Nog niet eerder zo'n saaie blog meegemaakt.
Er gebeurd helemaal niets.

allemaal plannen met Ipod en Nas etc, resultaat NADA.

Wat ben ik blij dat ik geen expert ben.

hans d

kijk films tegenwoordig dankzij de geweldige chirurgische ingreep op de smart tv Jan..Zonder die K reclames. ............. Ben als workaholic nog niet aan uitstapjes toe gekomen. Na al dat portret schilderen ben ik nu volop bezig met een wandkast....Wie weet get ik ook nog eens lucky in de tropen als ik me niet op leg de hele dag lianen te gaan springen..Hessel ok still recovering""üpon cfc landscapes .Y.eah..Hey whats up joh there ? Still goin strong in the far out east expecting some photos...Greeeeeeeeeeeeeeets H.

hans d

ijk films tegenwoordig dankzij de geweldige chirurgische ingreep op de smart tv Jan..Zonder die K reclames. ............. Ben als workaholic nog niet aan uitstapjes toe gekomen. Na al dat portret schilderen ben ik nu volop bezig met een wandkast....Wie weet get ik ook nog eens lucky in de tropen als ik me niet op leg de hele dag lianen te gaan springen..Hessel ok still recovering""üpon cfc landscapes .Y.eah..Hey whats up joh there ? Still goin strong in the far out east expecting some photos...Greeeeeeeeeeeeeeets H.

hans d

hans d schrijft: 07 Jan 23:42

ijk films tegenwoordig dankzij de geweldige chirurgische ingreep op de smart tv Jan..Zonder die K reclames. ............. Ben als workaholic nog niet aan uitstapjes toe gekomen. Na al dat portret schilderen ben ik nu volop bezig met een wandkast....Wie weet get ik ook nog eens lucky in de tropen als ik me niet op leg de hele dag lianen te gaan springen..Hessel ok still recovering""üpon cfc landscapes .Y.eah..Hey whats up joh there ? Still goin strong in the far out east expecting some photos...Greeeeeeeeeeeeeeet

Jan Dub

Hoi Jan en Anja,
Correct me if I'm wrong,maar ik geloof toch serieus dat jullie de digitale snelweg hebben verlaten. "Terug naar de natuur!" Nou dat motto had ik niet van je verwacht Jan. En die NAS er maar een beetje werkloos bijliggen! Nou ja de speculaties over wat er daarginds gebeurt zou kunnen zijn zijn hier nog niet van de gebakken lucht! Onderwijl zie ik Siam hier op de buis met een hele hoop vuurwerk! Alsof het er nog niet heet genoeg is! Tijd voor een hete hap dacht ik zo.....aju....en schakel anders maar een postduif in. Groetjes.

Tiny

Aan alle lezers,

Jan en Anja bevinden zich niet in Internet en wifi toegankelijk gebied. Vandaar deze mail stilte. Maar alles gaat prima en ze vermaken zich kostelijk zonder ons. En Jan mist zijn computer nu vast niet. Hij is bezig indrukken op te doen voor een jaar.

Groetjes Tiny

Paco Bell

En Jan mist zijn computer nu vast niet. Hij is bezig indrukken op te doen voor een jaar?????
Dus jij weet meer dan ons Tiny!!

Zo ken ik Jan niet. hij zal zich wel helemaal te barsten hebben gevreten, waarbij alles er van boven en van onderen weer uitkomt.
Ik voeg mij bij de reactie van Jan Dub. de Nas en Ipod waar hij het altijd over heeft liggen er werkeloos bij.
Ik hoop dat Jan en Anja niks is overkomen.
Oh ja Thailand is geen derde wereld land. goede infrastructuur en overal linternet of communicatie mogelijkheden.

Ik wil nu het verhaal van de NAS en Ipod nooit meer aanhoren, dat het overigens niet zou werken wist ik al in Nederland.
Dit is allemaal niet meer te geloven.

Tiny

Zeg Paco Bell, proef ik hier een beetje narrigheid? Zoveel meer dan jullie weet ik niet. Maar ik heb even contact gehad en ze maken het goed. Nas en Ipod heb ik niet besproken want dat boeit mij verder niet. Wat een derde wereld land er nu mee te maken heeft weet ik niet. Als wij in de bergen vertoeven in Duitsland hebben wel ook geen goede verbinding. Dat heeft weinig te maken met de ontwikkeling van het land. Niet te snel conclusies trekken. Ik heb er de pest aan als anderen voor mij in gaan vullen wat ik eventueel zou bedoelen.

Paco Bell

Ik wil alleen maar zeggen dat dit niet Jan zijn stijl is, en dan ga je automatisch denken dat er iets aan de hand is.
Overal ook in de Bergen in Thailand is wel ergens een internet café, of het moet wel heel extreem zijn. jij bent duidelijk nog nooit in Thailand geweest
dus even de bokkenpruik af zetten a.u.b.

jan farang

nou daar was ik dan heeft even geduurt sorry :)
ja geen internet toko te vinden en om nou de hele tijd te gaan tikken op die ipod had ik geen zin in
inmiddes alweer een stuk verder.... komt helemaal goed

Het is verdomme een wonder zelfs Jan Dub reageert dit mag wel in de krant :)

jan farang

thanks Tiny nog,,,,, heb hier en daar wat opgeschoond...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!