jan-farang2.reismee.nl

terug naar Krung thep (Bangkok)

Zo, daar zijn we weer, ik dacht ikopen maar weer een blogje voor family and frends.....

Aanstaande donderdag stappen we weer in die zilveren dwangbuis met allemaal gekken voor 12 uur, verdomme wat zie ik daar weer tegen op, ik zou er wat voor over hebben als ik dat kon overslaan......


Eerst naar bangkok, en daar gelijk een vlucht regelen met nok air richting Mea Sot dit keer gaan we lekker de bergen in het Noord westen van Thailand, en dan zien we wel waar we allemaal terrecht komen,,, bij de toeristen zal het niet zijn, want daar hebben we beide niet zo veel mee op. Gewoon lekker met zijn tweeen reizen, realxed, komt allemaal wel goed.

Ik heb ook geen idee hoelang we wegblijven dat zal ergens tussen de 4 tot 8 weken zijn, geen idee.
Misschien gaan we richting Birma, of als het ons daar wat bevalt door het gebergte wat langs de grens met BIrma naar het noorden reizen, het is maar net hoe het ons bevalt.

We houden van reizen, paar dagen hier, paar dagen daar..... Het liefste ben ik gewoon onderweg, dan ben ik op mijn best en Anja ook.
We doen dit ook al jaren Anja en ik, zijn ouwe rotten nu hahaha.....
Er zijn niet veel plekken in Thailand waar we nog nooit geweest zijn al zeg ik het zelf, maar kan er geen genoeg van krijgen...

Voor nu groet ik jullie, en ik schrijf wel weer als we er zijn....Tenzij dat ding uit elkaar knalt of we een raket in de kont krijgen, maar daar gaan we maar niet van uit....
We hebben er weer zin in....

Tongue Out


Zou het wel leuk vinden als ik af en toe een reactie kreeg..... lees ze daar wel af en toe

Greetzzzzz

"Jan Farang"

Reacties

Reacties

Keu

No leuk ju! Ik volg het wel.

Tiny

Hallo Jan en Anja,

Ik zou zeggen: Go for it!! Gewoon er van genieten. Als je na gaat denken wat er allemaal kan gebeuren, kan niemand meer de deur uit. Want de kans om plat gereden te worden hier in Nederland, is net zo groot. Misschien zelfs groter. Voor het vliegen misschien een pilletje en dan moet het allemaal goed komen.

jan farang

brrr praat me niet over dat vliegen....ze vallen de laatste tijd wat te vaak uit de lucht... en bovendien is het de living hell... na 12 uren zou je bijna willen dat hij uit de lucht valt :)

Jan Dub

Kan het volgende verhaal in het Thais geplaatst worden?

jan farang

tuurlijk wel,,,hier kun je alvast even oefenen

?????, r??j ?????, a?r???j delicious ????, ma?j ???, m?j question particle
????, l??? ???, p?û?t to speak ??????, t?a?hu? ???, mâ?k a lot
?????, _di?pri? ????, p?rík chilli ??????, lula? ?????, sòk.ka.pròk dirty
????, jop ??????, jî?sìp twenty ???, ba?j ????, sa?ba?j to be well
?????, ja?nát ???????, sàp.pa?.rót pineapple ????, na?ka? ??????, na?lí.ka? clock
??????, k?i?man ?????????, k?î?n?aw stingy ????, p?r??a ????, a?raj what?
???, ja? ??, mi? to have ??, k??? ????, klâj near
???????, p?i?ba?w ??????, p?î?t??a?j older brother ?????, k??ak ???????, r???t?á?w shoe
??????, t?.t??aw ????????, p?rû?.ní? tomorrow ?????, p?ra?w ???????, má?.p?rá?w coconut
????, la?t ????, ta?.là?t market ??, tu? ?????, pra?.tu? door
??, l?? ??, du? to see ??????, na?j.hua ???????, h?a.nâ? boss

jan farang

helaas die site staat geen thais toe :)

Paco Bell

Wat meer actie graag, we vallen hier in slaap.
Zitten jullie aan de gansha? of gaat de gezondheid achter uit

Dus hup actie. etc,,, Ha Ha !! laat het klootjesvolk :) (wij dus) eens even zien wat wat jij allemaal meemaakt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!