jan-farang2.reismee.nl

Chiang mai, en de witte spoken

Yep daar zitten we nu even,,, gister op een markt geweest nou dat was me toch een gekkenhuis.
Jan Farang had alles al gehad dacht ie, maar zo krankzinnig druk heb ik het nog nooit gezien.

Heb verdomme mijn datakabeltje bij me het is een wonder straks eens zien of deze trage bak er een paar op wil gooien ( I keep mij vingers crossed)

Inmiddels is het een uur of 11 de Witte spoken duiken alweer op. Das moeilijk uit te leggen maar piet weet exact welke ik bedoel haha.
Vooruit ik doe een poging: Tegen een uur of 11 zie je de eerste wit als een vaatdoekje, behalve hun kleren vieze stinkende zweetlucht. Gele bloed doorlopen ogen zwak op de beentjes en rillen als een gek. Wat ze dan ook zijn, die witte spoken.
Op zoek naar de eerste pot bier van die dag, vermoedelijk nog niks gevreten dat doen ze wel in de kroeg waar ze gezellig met zijn allen zitten sterke verhalen over vroeger te vertellen.
Hi baby, need another one? Zegt de "dame" met een stralende glimlach, de kathoi staat even verder op, op zoek naar een prooi, om hem na de daad, waar ik niet aan wil denken van de laatste poen te beroven...

En daar zitten ze dan de hele nacht, het lijkt wel een gaybar, maar dan met allemaal witte spoken die weer wat kleur op hun ouwe wangen beginnen te krijgen.
God jongens zeggen ze Chiang mai daar moet je zijn, good old boys together, we zijn tenslotte mannen van de wereld niet waar?

Ik ben tegenwoordig heel wat kieskeuriger dan vroeger met wie ik wel of niet praat, sommige van die toeristen zit ik niet op te wachten wil ik ook niet in de buurt hebben, dus dan lul ik wat met Anja in het Liwadders denken ze toch dat ik een zweed ben die geen Engels kent haha...

Innocent

Gister is er een wit spook uit elkaar geknald zag de ambulance gaan, hij zal node gemist worden door de barmeid Bye baby.........

Morgen maar eens met het reisburo bellen we zijn toch van plan de vlucht een dag of tien veertien te verzetten. Moet eerst zien of er plaats is.
Verderop ligt een heel leuk plekkie wat we goed kennen, meest noordelijke plaats van Thailand Mae Sai, in de gouden driehoek, Birma, thailand, Laos
Wippen we daar gelijk even een dagje de grens over naar Birma, bij terugkomst hebben we dan weer een verlenging VISUM voor 15 dagen, dus dat kan mooi.
Hangt er even vanaf of er nog plaats is op die ellendige terug vlucht.....

Vanmiddag en vanavond is er hier nog de zondag markt 1 van de Mong (hilltribe) en een hele leuke vanavond,,, anja vermaakt zich wel met de handel,,,, en jan farang? Ach die vermaakt zich wel met alle hapjes dim summetjes en andere zooi aroi, aroi mak mah

Voornu gegroet en geniet nog maar even van de sneeuw,,,, als we terug komen neem ik wat van de zon mee, om dat kikkerland uit de winterslaap te halen

"Jan farang"

Reacties

Reacties

jan farang

ps neem alles terug van deze pc ging redelijk rap in de map 2015 staan meer foto's morgen knal ik er nog wel even een aantal bij.....

Paco

''Wippen we daar gelijk even een dagje de grens over naar Birma''

Maak er dan maar een dag en een nachtje van, want volgens de nieuwe regelmenten ingegaan eind verleden jaar zijn visa runs nu verboden ( zelfde dag terug)
Dan heb je kans dat ze je Thailand niet binnen laten.
Maar bij de ene grens overgang kan het weer wel en bij de andere niet.
In Thailand zijn ze dol op nieuwe regels en stempels die dan weer 3 maanden later opnieuw veranderd worden.

Dus als je denkt ik weet hoe het werkt dan is er al weer een nieuwe regel/wet.

De witte spoken, tja wat kan ik hier nog aanvullen wat jij al niet gezegt heb.
Als DUB dit toevallig ook nog leest zal hij het ook helemaal met je eens zijn Ha Ha !!!
Ik zie het al helemaal voor me DUB aan de CHANG om 11 uur Ha Ha !
OK nu moet ik uitkijken met wat ik zeg Ha Ha !!

Nog veel plezier Jan en Anja.

jan farang

hey piet, thangs gaat helemaal goedkomen kerel...
Ach ik zie wel van wat ik er van foorde krijg ik bij Mae Sai nog steeds een 15 dagen visa en dat voor tien dollar,,,, goedkoopste optie.....

Ho ho die ouwe rakker van een Dub leest mee he,,,,, althans las mee al een hele tijd niks van gehoord dus het zal wel goed zijn met die ouwe rakker neem ik aan......

Paco

Ome DUB heeft feest dinsdag, dan word hij 60 jaar.
Wel eigen bier meenemen graag. Ha Ha !

Ja jonge je hebt gelijk neem het er nog maar even van, want nu met de vrije val van de euro kan het wel een hele tijd duren voor je weer gaat.
Oh ja Griekenland kan en wil zijn schuld van 240 miljard op 28 feb a.s. niet terugbetalen.
Weet je nog wat minister de Jager zei? niemand hoeft zich zorgen te maken, we krijgen alles terug met rente.
alleen Wilders zei: Mensen laat u nu niets wijs maken dat geld is weg. we krijgen geen cent terug,
Wat laten de mensen zich toch heerlijk belazeren.

Hans D

zo simpel is het dan had wel eerder gereageerd mijn handen staan wellicht in digibeete stand ..Echter volg het verslag nauwlettend en de spanning zat er goed in..hoe bevrijdend wanneer je verneemt dat het allemaal naar wens is met jullie ..een fijne tijd beleven .

jan farang

hey piet en hans,,,,

Ach beetje typen leren hans al eerder voorgesteld, maar het lukt je toch vrij aardig, hoop dat alles goed is daar verders...

euro-bath is weer licht stijgende, maar blijft droevig.
Tuurlijk komt die poen niet terug Piet, maar die Euro is ook geen blijfertje.......
Vroeg of laat gaat die eraan, ik voorspel tussen nu en 16 maanden let maar op

Paco

Die euro die ons door de strot gedrongen is, is inderdaad geen blijfertje.
maar er is veel meer aan de hand, Amerika en Europa dreigen bankroet te worden, en dan gaan ze gezamelijk op " vredesmissie" om landen te plunderen (olie, gas, grondstoffen etc, en vervolgens een marionetten regime te instaleren.
Ik huiver als ik alle verhalen op onhahankelijke media lees. maargoed voor dit soort verhalen is deze blog niet bedoeld. anders zou ik hier 200 A4tjes kunnen vullen.
we worden massaal voorgelogen!!

Gerard

Ja witte spoken heb ik ook elke dag op het station,ook in andere kleuren hoor.
Ja Griekenland betaalt niet terug, de nieuwe premier van Griekenland houd voor de verandering eens een verkiezingsbelofte,dat zie je niet vaak

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!